donderdag 24 april 2014

Taart inspiratie

Nadat ik de afgelopen dagen heel veel mooie dingen heb laten zien die mensen voor mij gemaakt hebben, nu iets lekkers wat ik voor andere mensen gemaakt heb.
:)
Toen ik onlangs een keer niet kon slapen heb ik wat nieuwe taarten 'bedacht.' Ik heb bij de kringloop een vlaaivorm gekocht en ik bedacht een vruchtenvlaai en een bananen-chocolade vlaai.


- Eerst een vlaaivorm bakken (of kopen :) ik deed het eerste)
- Laagje banketbakkersroom (Tip van mijn man, gouden tip zelfs!)
- Laagje banaan
- Laagje slagroom met cacao
- Laagje banaan
- Chocolade smelten en er op spuiten 
(een pijltje van bakpapier maken en als de chocola er in zit de punt afknippen).


 Eerst een vlaaivorm bakken (of kopen :) ik deed het eerste)
- Laagje banketbakkersroom (Tip van mijn man, gouden tip zelfs!)
- Slagroom met vruchten







En de kwarktaart. Die was mislukt:) (tja, wie probeert er nu ook drie nieuwe taarten voor zijn verjaardag, op de bonnefooi, behalve de vruchtentaart, die had ik de week er voor nog geprobeerd).


Oké, kom maar op met die vissen :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.