donderdag 19 december 2013

Een echt cadeautje voor oma + tip voor kaarsen maken


Deze twee kaarsjes kreeg mijn schoonmoeder van mijn kleine man (half jaar) 
voor haar verjaardag. En het is écht een cadeautje van hem. Waarom? 


Zo zag het er eerst uit:) Ik heb er een jasje om gehaakt. Het patroon kun je op 
creaties van creathea vinden. (Ik heb het wel aangepast. 

Nu heb ik al wel vaker kaarsjes gegoten (van restjes kaars) en probeerde dan 
de kliederbende te beperken door het in een oude pan te smelten. 
Het bleef dan alsnog een hele kunst:)


Dit aluminiumfolie bracht uitkomst.


Op die manier zit niet het hele glaasje er onder. 


(Wat een gededdel he:) )


Ook het smelten deed ik nu anders. Niet gewoon in een pan,
maar 'au - bain - Marie'.


En dit zijn dan de kaarsjes zonder het haakwerk.


En dit met:)




2 opmerkingen:

  1. hoi , wat leuk gedaan en prachtig om als kado weg te geven, ik ga ook zo met kaarsjes proberen...je hebt leuke ideetjes tof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw! Wat een leuk idee!! en wat een prachtig resultaat :)

    Groetjes van ons

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.