maandag 26 augustus 2013

Bedankjes

En weer was het even rustig:) --> Nu is de vakantie echt voorbij!
Nog even een blogje over ... bedankjes.

Dat vind ik altijd zo'n leuk werkje: bedankjes maken! Nu ben ik zelf al verloofd en getrouwd dus heb ik het al een paar keer gedaan. Nu met een vriendin voor haar verloving aan de slag geweest.



Een stukje tule met hartjessnoepjes. Voor de goede vorm zit er een rondje papier in en er hangt een kaartje met foto en tekst aan. De boel zit dichtgeknoopt met een lintje met parels.


Schattig hè!



1 opmerking:

  1. Mm als je toevallig zin hebt om langs te komen volgende week, weet ik wel iets leuks om te doen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.