donderdag 6 juni 2013

Recycling

Dat vind ik echt het allerleukste: van afval dingen maken.
Bij Mrs. Busy kwam ik het geweldige idee tegen hartjes te maken van een oude spijkerbroek.

Ik maakte al eerder wat van een oude pyjamabroek en bewaar tegenwoordig alle kapotte, niet te repareren kleding, dus ik had ook een spijkerbroek liggen.

Hoe vind je'm geworden?

 (

Helaas, foto's maken is niet mijn sterkste kant).

Wat je hier niet kunt zien is dat ik het prachtige garen dat ik van Willemijn kreeg er in heb gebruikt (rood glanzend). Zowaar: mijn naaimachine wilde er mee werken!

Nu nog wat andere figuurtjes van spijkerstof aan het proberen:) 

1 opmerking:

  1. Super leuk! ik heb nog steeds geen naaimachine dus is het een beetje uitzoeken ! :( maar wat een leuke blog!

    Love, The mind of an exchange

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.