zaterdag 12 januari 2013

Trouwen enzo: corsages maken

Ter gelegenheid van ons 1-jarig huwelijk, blog ik even wat over trouwen en hatseflatsen.
Voor onze bruiloft maakte ik zelf de corsages. Hieronder zie je er één.


Het materiaal dat ik hiervoor heb gebruikt komt grotendeels van goedkoop bloemschikken. (corsagedraad, bloemistentape, parelspelden en corsagespeldjes). De tule is gewoon uit een stoffenwinkel (goedkoper dan op de markt) en het hartje komt van versteeg manden. Een beetje hatseflatsen en klaar waren de corsages. 

Overigens was heel onze dag met rieten hartjes omlijst. Zo kregen de gasten in hun bedanktasje een rieten hartje en de auto zag er zo uit:


3 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vlees net je berichtje en natuurlijk heel nieuwsgierig hoe jou corsages waren kijk ik gelijk even ;) wel erg leuk! Die hartjes dat is nog eens even wat anders!
    Leuk thema ook al die rieten hartjes ;)
    Liefzz lianne

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.