dinsdag 11 december 2012

Dozig

Ja, die vliegtuigjes, dat werden doosjes.

Maar Corline, is dat niet een beetje duur papier voor een hatseflatser?


Misschien wel, maar het stond weg te kwijnen bij mijn ma in de kast, die had het weer van mijn oma. (ik heb nu ook maar gelijk een vouwmiddagje met mijn oma afgesproken)

Het idee heb ik uit een boekje voor het vouwen van theezakjes, van Tiny van der Plas. je kunt dit dus ook superleuk doen met theezakjes, oude muziekboeken etc.

Het is ook heel makkelijk, maar ik kan het niet uitleggen. Het boekje heet Toveren met theezakjes. 

Er komt ook nog iets heel erg leuks in deze doosjes, maar dat kan ik pas na nieuwjaar zeggen:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.